Jag vill ha massage

Åh vad jag längtar till massage stolen här på jobbet, bara en halvtimme kvar! Är hel stel i ryggen känner jag. Skulle egentligen velat göra det på lunchen men en viss person är tillbaka från semestern och ockuperar massagestolen minst 2 ggr per dag, och det är självklart på mina raster! Jag tycker inte att det är helt okej att springa dit 2 ggr per dag när det finns en enda massage stol i ett stort hus med en massa människor, speciellt när man ser att det är helt uppbokat, och jag tycker faktiskt inte att dte är okej att sprinag iväg till massage stolen under arbetstiden när man inte har rast, visst någon gång ibland men inte varje dag. Men det kanske bara är jag som tycker så, jag kanske också får ta och springa iväg hur som helst och massagea mig lite :P hahaha shit jag låter som en tjurkärring på hög nivå :P

Kommentarer
Postat av: Tobbe

okej :p. fast funderar på att byta snart. lite tråkig tycker inte du det?

2008-07-29 @ 13:20:21
URL: http://bloggerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0