Jag skiter i det här nu

Jag tror fan att jag skiter i dte här jävla håret nu, jag rakar av mig hela skiten sen låter jag det växa ut och färgar det därifrån. Helt klart det billigaste alternativet och det minst krångliga.. åt helvet med hår helvetet..


Är så trött på hela skiten, tovor var tredje minut som tar en evighet att borsta ut, det är alldeles för mörkt  så att jag inte kan göra någonting med det , långt , tungt och svettigt på sommaren , kan inte göra någon frisyr med det för att det är för långt.


Skaffa aldrig för långt hår och färga det aldrig svart om du inte kan tänka dig att ha det hela livet för det kommer bli skit svårt och vin dyrt att få det i någon anna färg ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0