Jag gjorde något vågat

Jag gjorde något vågat i lördags, något jag aldrig trodde att jag skulle göra, jag blev ganska chockad över mig själv faktiskt.


Jag köpte knallrosa jeans! Ascoola, haha jag som aldrig trodde att jag skulle ha ett par jeans i någon anna färg ön blå/svart/grå. Men jag gick runt på stan i lördags innan ansiktsbehandlingen, smart jag had eju tagit fel på tidn, jag var helt bobmsäker på att jag skulle vara där kl 12, jo men tjena kl 13 stog det på bekräftelsen. Så jag gick runt, inte på ett dugg humör att shoppa ch styrde mina steg mot bikbok, där låg dom på en rea hylla och bara lös rosa, Jag måste ju i alla fall prova tänkte jag, kul bara och se jag har ju ingenting annat för mig. Så står jag inne i provrummet och känne rmig ascool haha så jag var tvungen att köpa dom, till ett vitt eller svart linne, lovely, sommrigt och fint :) Blev även jättesugen på ett par blekblå jeans, inte jeans blåa utan bara blåa haha , men jag hade lote bråttom då och kände att jag inte hann prova, jag är en sån som måste prova köäder innan jag köper dom för att se om dom sitter bra, bara en enda gång tror jag att jag köpt någt utan att rpova, då var det bara en impulssak när jag stog i kön och skulle betala en klänning så såg jag en anna helt underbart söt klänning som jag bara kollade storleken och grabbade tag i haha . Som tur var satt dne skit bra och jag passade i den , emn annars gör jag aldrig sånt, asjobbigt at gå ner och byta ju:P

Men åter till mina blekblå jeans, jag funderar på att åka ner idag och köpa jeansen, om jag hinner, har andra saker att göra.


Dagens att göra

Jobba, of course
gå ut och röka om ca 5 min, asröksugen(börja aldrig röka)
Längta till lunchen och massa underbara lasagnete, älskar den mums
Jobba lite mer
Ha eftermiddagsfika, mmm längtar redan haha
Drömma om att det är onsdag så att jag kan få gå på semester sen
Sluta jobbet, jippe:D
Kanske åka ner på stan och köpa dom blå jeansen.
Åka hem till Sandra för invägning för nu är det fullrulle på
vår lilla tävling här för nu ska fläsket bort!
Jag Denise och Sandra tävlar, första deltävlingspriset är en limpa cigg
Hem till mormor och Bosse och grilla och planera lite inför resan till skåune:)
Mums med grillat ivkäl, min favorit mat, skulle kunna äta det morgon middag och kväll resten av mitt liv :) haha

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja jag ritar oftast i datorn nu för tiden men jag ritar ju ungefär likdant där som med papper o penna..fast med musen då som penna =)



det är bara att öva =)

2008-07-14 @ 11:05:37
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Tackar :D

2008-07-14 @ 11:09:41
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Precis, typiskt tjejer! Onödigt :] Ja, de skulle ju vara en fördel. Hehe ^ Nog för att allt hon skrev va påhittat men, får väl bjuda henne på ett inlägg så folk kan tycka synd om henne :) Tack så mycket! :)

2008-07-14 @ 11:12:36
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okey! :) haft en bra morgon?

2008-07-14 @ 12:22:10
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0