Jag blir så förbannad

Jga blir så jävla irriterad på den här jäävla rean! Nu var det iof några dagar sen jag såg det här man jag blir arg när jag tänker på det.

Veckan innan midsommar  köpte jag en skit fin sommarklänning på Vero Moda, klänningen kostade 399 kr vilket jag tyckte var lite i det dyraste laget för en klänning men jag tyckte om den så mycket så jag köpte den ändå. I onsdags förra veckan gick jag och shoppade lite med Malin, vad hittar jag då ? Jo klänningen på rea för 100 spänn!!! Fan vad arg jag blir! Rea på 300 kr! Här slösade jag 400 när jag ca en vecka senare kunde få den för 100. Jag ska fan aldrig mer köpa dyra kläder när dte är en rea på g. Ska vänta in i det sista. Jävla skit ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0