Ja just fan, jag ska ju till Båstad!

haha kom ju på att jag ska till Båstad nere i skåne:D Eller ja vi ska till skummeslöv men det ligger typ 4 km från Båstad:) Är det värsta party party där nu också eller ? Haha då kan jag också skaka mina lurviga :P

Fast vädret ser ju inte särskilt uppiggande ut, ca 16 grader och regn. Jävla skit jag som ville bada! Och på lördag måste dte vara fint väder, iaf uppehåll! Fast smhi velar ju så mycket så här under sommaren just för att det är så ostadigt väder och svårt att förutsäga vad det kommer att bli, men uppehåll måste man hålla tummarna för, så snälla läsare, håll tummarna ordentligt för att det ska bli uppehåll på lördag ner i Skummeslöv!

Kommentarer
Postat av: LindA

Haha, oj, trodde jag hade svarat. Okej ringer dig innan onsdag baby. (a) Träna? Har du inte alltid vart en sådan? HAHA

2008-07-15 @ 18:57:28
Postat av: malin

båstad var tyvärr förra veckan hjärtat. nu är det stockholmsveckan på gotland som gäller. dit ner vi ska :) tråkigt utan dig :(

2008-07-16 @ 00:29:45
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0