I´M baaack!

Hello hello nu är jag tillbaka från skåune:) Det som hände var att min mamma gifte sig :) Et otroligt fint bröllpp:)

Just nu är jag hemma hos lollo och ska snart dra iväg med bussen hemåt så det blir inte så mycket mer bloggande än det här just nu.
Just det var hos frisören idag för min första avf'ärgning. Det blev bättre än jag trodde, men ett gott ord till alla uppsalabor(och självklart alla som tänkte ta vägrana förbi uppsala) gå INTE till frisören ohlsons på stan. dom blåser  dig bara. Jag återkommer mer om vad som h'nt senare eller imorgon för jag måste rusa till bussen, men jag är fan inte på bra humör kan jag säga på en g¨ng.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0