Huvudvärk

jag har en dundrande huvudvärk, och dte blir inte bättre av att det aldrig slutar ringa här i växeln och alla som ringer aningen skrikpratar eller har världens bakgrundsljud, mitt stackars lilla huvud :( Längtar som fan tills jag börjar nya jobbet nui september, då sitter jag inte i telefon dagarna i ända.

Men mitt i min huvudvärksdepression så har jag världens shopping sug, vill verkligen köpa dom där jeansen som jag hade hitta på Bikbok som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Men när man inte har några pengar så får man låta bli att shoppa : / Ska endast köpa mina ögonbrynsfärg. Vi ska ju faktiskt åka förbi Ullared på vägen hem från skåne så då får det bli shopping där :) Hoppas att jag hittar något bara :)

rast snart, jag behöver verkligen den, ska nog boka massage stolen, måste kolla om dne är ledig, behöver lite avslappniing alltså...

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

haha! dom är mega äckliga :p

2008-07-15 @ 14:12:28
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0