Hur kommer det att bli egentligen ?

Jag vill ha photoshop på den här datan! Jag är ju inte helt 100 på att jag verkligen ska färga håret blont, det var så längesen jag var det. var väl det i början på 7 an sen färgade jag det brunt, sen dess har det bara blivit mörkare och mörkare under årens lopp. Och det är ju inte direkt lätt att jämföra hur man såg ut då i blont och hur man kommer se ut nu framför allt för att jag
1 Har förändrats mycket utseende mässigt sen jag gick i 7:an
2 När jag gick i 7an så hade jag bara hår knappt ner till axlarna, nu går det ända ner til arslet på mig haha(och yess det är äkta)


Så alltså jag vill ha photoshop så att jag kan trolla lite så att jag kan se hur jag skulle kunna se ut i blont hår så att man har en hum om ifall det skulle bli helt jävla pissfult.

Nej men vad fan man måste ju testa sig fram eller hur ? Kul att springa runt med samma hårfärg hela livet för att jag kanske inte passar i blont, passar jag inte i det så gör jag inte det, då har jag iallafall provat!

Så summan av kardemumman blir alltså att jag vill ha photoshop för jag är fortfarande lite tveksam, det är ett stort steg att gå från svart till ljust, men jag tänker kasta mina tveksamheter i sjön och bara satsa!

Nu får det bli så punkt och slut :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu ligger första svaren från min frågestund ute på min blogg :)

2008-07-03 @ 16:33:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0