Hundvakt

Ååh jag ska få vara hundvakt åt världens gulligaste lilla skit hund, Rambo, en blanding mellan en chihuahua och en Jack Russell, det rä världens gulligaste lilla hund, har samma fina ansikte som en stor hund men i miniformat:D hihuahuor kan ha ganska fult ansikte tycker jag ibland, jag älskar chihuahuor men vissa har utstickande ögon och jag kan tycka att det ser ganska hemskt ut ibland faktiskt. Så den här lilla krabaten är perfekt :) Skit söt och fortfarande bara en valp så han är pytteloten :) Mm ska leka med honom hela tiden, synd bara att jag jobbar nu varje dag men det är tur att Soni är ledig så att han kan ta hand om pyret på dagarna :) Skulle nog också vilja vara hundvakt åt världens sötaste lilla skitunge också Angelina, men henne tar nog Lollo med sig till Hallstavik haha :P






Är inte det här världens sötaste unge så vet jag inte vem som är det. Är en lite gammal bild, men hon är fortfarande lika söt :)

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi

2008-07-30 @ 12:01:02
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: LB

sv: ja precis, nicole är ju snygg i vad som helst :P haha

2008-07-30 @ 12:28:10
URL: http://laazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0