Helgen

Guud jag k'änner mig lika fräsch som en svettig gris(ursäkta uttrycket men det är det bäst beskrivande uttrycket :P )

Igår skulle vi fira älsklingen som fyllde 20 förra lördagen, det blev mycket folk med en massa kött. när folk som var sena kom och sa att dom redan hade ätit blev jag lite nervös över att det skulle finnas ett ton kött kvar, men grabbarna tog hand om den biten haha . Sen försvann alla karlar för det var ju race halledudande då!  Då måste man ju springa dit direkt, men tjejerna sket i det och fortsatte det vilda festandet som böjade hos älsklingens bror och som fortsatte ut i Helenas bil med persisk techno på högsta volym och bas haha. Sen ringde pojkarna och sa att dom var på väg tillbaka, men vi fick bara tillbaka 2, så vi styrde kosan ner mot hyllan( eller platina eller vad det nu var just den här kvällen haha )
Sen ringde karln och sa att han kanske inte skulle följa me för han hade ont i magen. Men sen ringde han och sa att han skulle komma, men smart asset hade glömt sitt leg hemma! Så det vara bara för mig att traska ut, tyckte så synd om honom som skulle behäva åka hem helt själv när alla var och festade, men jag önskar bara att han hade kommit på det en halvtimme tidigare så hade jag sluppit betala inträde på 100 kr (grrr). men men så är det.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen, jag vill verkligen inte, nu när det är helt underbart väder ska man vara ute och sola och bada hela dagarna inte sitta i en jävla växel och svara, kanske ska flörta med chefen och kolla om vi inte kan få jobba ute, moahaha det ger pc teknikerna något att jobba med, flytta ut hela Uppsala Kommuns växel på baksidan haha.

Nej men skämt åsido det känns värdelöst att sitta instängd när det är underbart väder, kan det inte regna eller något ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0