Har ingen aning..

.. om hur jag ska göra med håret, nu funderar jag på att gå till en frisör och göra slingor och sen fortsätta slinga därifrån. Låter som dne bästa idén just nu eftersom det tydligen ska bli som en blekning om man kör avfärgningen. 

Men det negativa nu är
1- Det kommer att bli svinigt dyrt för mitt hår är så långt
2- Min frisör tar semester efter dne här veckan, tvivlar starkt på att hon har någon ledig tid nu i veckan och jag vill göra det här nu. Jga är så jävla otålig när det är någonting som jag vill göra. Orkar inte vänta och hon är inte heller på jobbet idag så att jag kan gå förbi och fråga hur mkt det skulle kosta.
3- prsifrågan går inte att ändra med att gå till en annan frisör som är billigare än min(som jag själv tycker är svindyr :P mamma brukar komma med stora plånboken, tvivlar att hon kommer göra det nu dock) för jag har bara haft 2 olika frisörer i hela mitt liv, det blir så när man har vänner till familjen som är frisörer, man blir så jävla bortskämd, mamma klippte inte ens min första lugg som baby själv liksom. Mitt hår är min ögonsten( haha ) och jag litar inte riktigt på folk som aldrig har hållt på med mitt hår förut, även fast dom säkert är jättebra frisörer så går det bara inte, man har ju hört en massa mardröms historier om folk som har gått till frisören så varför inte ta någon man litar på ?


Fast det jag sa med att min frisör är svin dyr stämmer nog egentligen inte, hon kostar väl som alla andra men jag är bortskämd med en frisör som var en jättenära vän till mamma och som en moster till mig som alltid tog halva priset på allt(hon var iof lite billigare än andra för t.ex färgning men det blev ändå asbilligt) och om jag kom dit själv med pengar från mamma så kan ni vara säkra på att jag fick med mig dom pengarna hem igen :P Fast nu har det hänt lite saker som gör att jag vägrar gå till henne, vilket iof är lite synd för jag hade säkert fått slingorna i födelsedagspresent av henne :P Eller iaf jävlarns mycket billigare.. fan borde ha hållt kvar den kontakten om man tänker på pengarna men aldrig nu längre, synd iof annars hade det blivit en billig blondering. Haha jag måste låta helt sjuk som ena sekunden låter arg och sen helt plötsligt tycker det är synd att vi inte har kontakt, men jag kan försäkra er att det inte blir någo kontakt i första taget med henne, fats fortfarande synd med tanke på de sparade pengarna haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0