Godmorgon Godmorgon

Jobbet igen, suck, är så jävla trött idag, varför ska 3an alltid ha en massa bra filmer efter sex and the city när jag ska sova? Igår var dte Loser, den filmen är så gullig tycker jag :) Kunde inte låta bli att titta men sen i reklamen tvingade jag mig själv att sova. Men nu är jag alltså trött idag.

Vill tipsa om en sida, Bluebox heter den, där finns det fullt med snygga inredningsgrejer som är mycket roligare än t.ex ikea, inget ont om ikea, mycket snygga grejer till bra priser, men på Bluebox är det helt enkelt roligt. Det är ju inte soffor och sånt, men alla små grejer som muggar, knivställ salt och peppar kar, ja alla sånna små grejer, och jag vill ha! Sånna små detaljer kan gåra sån stor skillnad, mm me like:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0