Godmorgon godmorgon

igen, en mycket vanlig första rubrik här hos mig, haha.

Gick till min frillesör igår(jag är på ett konstigt humör idag där jag sitter och skrattar för mig själv åt småkonstiga saker som jag skriver, så förvänta er många konstiga ord möjligen)  det skulle gå på 2500 hos henne för EN avfärgning och klippning. Känns liiiite dyrt  för mig just nu och jag vill ju göra det så fort som möjligt. Men på ohlsons skulle det kosta 1400 för 2 avfärgningar och en infärgning, jag behöve rju egentligen inte bli blond hos frissan utan jag kan slinga resten själv men jag måste få ur färgen, och om jag gör där så skulle mamma och mormor hjälpa till med pengarna eftersom det var mycket billigare.  sen blir jag ju nervös över att jag adrig har gått till dom frisörerna men skit samma, dom är jätteduktiga däruppe! Jag ska nog åka förbi idag om jag hinner och kolla om jag kan boka en tid.


Haha Jag skrev till 118100 och frågade vem Alexandra Fredriksson var då fick jag svar

Alexandra Fredriksson är en glad tjej på 14år.
Hon är mycket intresserad av hästar vilket inte
är så konstigt då hon faktiskt bor på en
hästgård! Alexandra tycker även om att
umgås med sina vänner och fika med dom
.

Stämde väl kanske inte riktigt.
Glad? Jo, ja det är jag väl
14 år ? Njaeee det var 5 år sen nu
Mycket intresserad av hästar? Jo men hell yeah det stämmer ju
Bor på en hästgård? Nee det tror jag inte, om jag inte har missat
ett stall i bakre delen av lägenheten där det står en massa hästar
Umgås med vänner? Jo men det stämmer ju också, vi fikar väl inte så ofta men det är väl alltid mysigt att göra det.

Vem är denna Alexandra Fredriksson?




Kan detta vara denna mystiska Alexandra Fredriksson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0