Fula ben

Jag måste ju ha världens fulaste ben just nu, haha. lite småhåriga(försöker få håret att växa ut för att använda min nya epilator :) Hittills har jag inte orkat spara, alltid någonting som händer så att jag måset raka benen haha men nu ska jag faktiskt låta det växa ut, men det är bara någon dag kvar så ska det nog funka) sen har jag fullt med blåmärken också, jag får t´blåmärken otroligt lätt, räcker typ med att du nuddar mig haha :D Så jag har 2 st på baksidan av höger ben sen ett långsmalt på framsidan, går över hela framsidan av benet ahah, otroligt snyggt (not) Sen en massa småblåmärken och en jävla massa ärr både den vanliga sorten och sen som smågropärr, jag räknade ut att bara på mina knän har jag 23 ärr :P Då kan ni ju tänka er hur resten av benen ser ut:P Men jag tycker faktiskt om ärr, tycker att det ger karaktär och visar ayy amn har levt, sen finns det ju mindre smickrande ärr som man kanske inte gillar, men på något sätt tycker jag faktiskt om mina ärr, jag har ju en historia att berätta om nästan alla ärren, vissa vet jag faktiskt inte vart dom kommer ifrån, jag är väldigt klumpig men dom flesta har en historia. Som ett ärr som jag har på ryggen, ett jättelångt som går från halv skinkan upp på halva ryggen. Jag och några kompisar var ute och tältade och drack ute vid en sjö, efter mycket öl så blev jag ju kissnödig, så jag sprang bakom en liten stiga som fanns där som dom hade vedklabbarna i. Jag sitter där i godan ro och kissar då känner jag att jag håller på att tippa baklänges så då ska jag ta tag i husväggen, men se det gick inte för där var det ett dörrhål så jag åker baklänges och skrapar upp ryggen på en tröskel av järn, fy satan vad ont det gjorde, kunde inte ligga på ryggen på en vecka för att det sved så jävligt :P Men nu sitter ärret där det sitter och påminner mig om den roliga kvällen :)





Jag tycker att ärr ger karaktär, men det här är väl ingenting som man
skulle vilja vara med om kanske.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

tycker jag du ska! :)



usch vilka ben :o

2008-07-07 @ 13:42:39
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0