Först ung sen gammal

Nu provade jag igen till 118100 och skrev Alexandra Fredriksson i Uppsala då blev svaret

Alexandra Fredriksson är 1971 och ska snart fyll 37 år.
118100 tror att Alexandra är en mycket trevlig person
som tycker om att gå på restaurang och äta.
Vi tror också att hon är intresserad av musik,
litteratur, och djur.

Ja jag får väl säga att allt kanske stämmer förutom åldern då,
haha eller ? :P

Mitt namn är nog ganska vanligt, känns lite tråkigt men om ett tag blir dte nog ändring på det ;)
Kan inet avslöja någonting nu pga hemlighetsmakeri men i slutet av Juli kanske det går ;)

Kommentarer
Postat av: JONNA!

sv; men jag förstår dig precis.

dem skall inte trycka ner oss heller. verkligen inte. vet vad du menar, dem tar jämt illa upp när vi kallar dem saker, men dem kan slänga ut sig vad som helst.

men det finns puckade invandrare precis som det finns puckade svenskar. sen finns det ju bra svenskar och bra invandrare :)



men är synd att vissa städer skall bli belamrade med invandrare, sen får alla invandrare bo på typ samma område. det tycker jag är fel, då blir det oxå rasism tror jag. tycker att dem skall få spridas ut mer i samhället och inte bara bo där det passar oss svenskar att ha dem!

2008-07-04 @ 10:40:37
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0