Färga håret

Jag vill färga håret, jag vill bli blon, jag vill jag vill jag vill!! Jga ör så jävla trött på mitt svarta hår nu jag vill bli blond!! och inte bara vanligt blond utan platinablond! haha vanligt blond skulle räcka men coolt fan att vara platina blond, som min baby Anna som nog är den snyggaste blondin jag vet ;)

Anldeningen till att jag inte bara köper hem blekningsmedel är för att jag har otroligt långt och friskt hår(låter som att jag skryter nu men håret går ner till midjan och eftersom jag knappt gör något med håret ifall jag inte ska ivög någonstans , typ fönar, plattar, lockar osv så är det inte ett dugg slitet och det är minst 9 månader sen jag toppade håret sist) så vågar jag inte riktigt utsätta mitt hår för påfrestningen och chansen att det kanske blir helt förstört som så många andra jag har sett. Hade jag varit ljusare typ brun så hade jag gjort som Malin och bara slingat fram mitt blonda hår(det tog ju sin lila tid men hon var fortfarande snygg i håret, slet nästan ingenting och hon var ju snygg i sina slingor och blev inte orange i håret ) men eftersom jag har svart hår så vet jag inte ens om blonda slingor kommer bita på mitt hår om ja inte bleker det, och då lir jag garanterat hästpissorange i håret, och tro mig ni som aldri har sett hästpiss i spån så kan jag säga att det är inte en färg ni vill ha i håret, mörkoranget är det, ingenting emot det nr hästar pissar fra det dom rä ju mian sötnosar:) men ha den färgen i håret? Skulle inte tro det.

Vad ska jag göra ? :( Färgat rött kanske ?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du rådfrågat en frisör? Om inte så är det mitt bästa tips, dom vet vad som är bäst att göra. :)

2008-07-02 @ 11:16:53
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej alexandra!

Jag har köpt min lilla Nella av en bekant som importerat sin tik. Hanen är också importerad (givetvis lagligt) Nella har dock ingen stamtavla men båda hennes föräldrar är väldigt rastypiska och har ett underbart temprament. Är du ute efter en med stamtavla eller spelar det dig ingen roll?

2008-07-02 @ 11:58:36
URL: http://sweetatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0