....

Det känns inte särskilt kul att vara tillbaka på jobbet efter min lilla mini semester, men sen när lönen kommer blir det desto roligare :P

Nu ska jag skicka in alla papper för körkortstillstånd, måste ju fan börja övningsköra snart eftersom jag sa till mina nya arbetsgivare att jag var i fullgång med att övningsköra eftersom dom ville att man skulle ha körkort egentligen , varför sa jag det ? Varför sa jg inte sanningen att jag skulle börja övningsköra i sommar ? Och varför väntade jag i nästan 2 månader innan jag tog tag i det här? Suck suck och åter suck, så nu får jag köra på som ini helvete med körkortet, jag får försöka ta det fortare än alla andra, i racer fart ska det gå! Nu jäävlar.

Dagens

Humör: Bra fast av någon anledning är jag lite skakig, nervös? Förvantansfull, you tell me
Outfit: Tack vare min försovning blev det gråa mjukisbyxor snodda av Fia:P Och en tischa från GT och vita slipins.
Hår: Mitt otroligt snygga mångfärgade hår uppkastat i en tofs, han inte med någon styling :P
Make: Ingen alls, tror ni man hinner med sånt när man vaknar 5 min innan man ska börja jobba?
Att göra: Åka till synsam och göra synundersökning för körkortet, åka hem till mormor och Bo så han kan skriva på pappret att han ska övningsköra med mig


Måste även iväg och köpa något till lunch, hatar när jag måste göra det för då hinner alla ndra äta lunch inna jag är tillbaka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0