Duktig

Imorse tycker jag själv att jag var väldigt duktig. Jag vaknade i tid, hoppade in i duschen, för tack vare mitt nya beroende av gudfadern(ja jag spelade det igår igen ) så blev det liiite väl sent igår kväll och ögonen sved så det var bara att pallra sig upp imorse och duscha om jag inte skulle lukta apa och se ut som en risbuske i håret. Det gick bra jag kom upp i tid, duschade, stog längre än nödvändigt i duschen, men jag är sån när jag är trött på morgonen, satte mig på sängen och filosoferade, började sminka mig, kladdade på lite mascara bara och eyeliner. Sen började jag klä på ig, dagens blev en vit sidenskjorta som jag köpte på rean igår på GT, min nya svart vippkjol och mina nya underbara metallicrosa skor med kilklack, damn I love them, Har suktat länge efter dom nu, så nu när dom var 100 kr billigare så slog jag till. Fortfarande dyra men dom finns kvar på en enda affär i hela uppsala och bara ett enda par i min strl så nu slog jag fan till, ooootroligt fina är dom :D  jaja det jag skulle komma fram till att jag gjorde allt det där coh ändå var jag 10 min tidig inna jag behövde åka :D otroligt skönt, speciellt med tanke på att jag öppnar växeln den här veckan (och flera veckor framåt) det är iof bra en kvart tidigare men en kvart är mycket i min värld :P Spec på morgonen. Så jag tog det lugnt där och togmig en cigg i godan ro sen gled jag ivög på moppen och var 5 min tidig :) Det är sånna där små saker som gör livet värt att leva ibland(överdramatisk :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0