Den bästa överraskning man kan få

Nej okej, det blev inte mycket bloggande i helgen, men vi fick världens bästa överraskning i lördags :D

Jag och Elin kom hem till Sandra lite senare än dom andra, jag fick min present och ladida. Sen skriker Sanra att jag måste kolla in hennes badrum för hon hade gjort om och det skulle vara jäääättefint. Jag går in i badrummet och ser ingen jävla skillnad den enda tanken i mitt huvud var "Shit jag ser ingen skillnad, vad fan ska jag säga till Sandra?"

Då dras förhänget för badkaret plötsligt bort (jag häll på att skita på mig) och där står Åsa!!!! Har kanske inte nämnt Åsa så mycket men det är för att hon har varit i Afrika i 6 månader med sin pojkvän som volontär. Jag blev så jävla glad, dte var inte meningen att hon skulle komma hem förrän i slutet av augusti så dte var så jävla oväntat, den enda som visste att Åsa skulle komma hem var Sandra, fattar fan inte hur hon lyckades hålla käften hela tiden.  Jag höll fan på att börja gråta när jag såg Åsa, hon var så jävkla snygg, så jävla fräsch och allting, jag hade nog saknat henne bra mycket mer än vad jag ville erkänna för mig själv medans hon var borta, i lördags var allting som vanligt, allt var bra och allt var underbart :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0