Äntligen onsdag

Morrn morrn, nu är det äntligen onsdag! Nu ska jag bara ta mig igenom den här dagen sen är det min lilla minisemester :D Ska bli så sjukt skönt att vila upp mig lite :)

Idag vaknade jag i tid, och åkte jätte tidigt till jobbet, åkte först förbi shell och köpte mat till lunchen, sjukt dyrt men allt annat är ju stängt inna 8 på morgonen så det är bara att acceptera.

Dagens

Humör: Otroligt bra humör och förväntansfull :)
Ouftit: Svarta shorts New Yorker och en blekrosa kort tunika från Kappahl.
Skor: samma svarat flats som igår  :P
Smink: absolutely nothing, I´m a natural beauty ;P
Frisyr: Uppkastat i en toffs, kom hem sent igår efter att ha skjutsat Denise hem så jag iddes inte duscha, så det fick bli det här igen :)
Att göra: Jobba mig igenom dagen snabbt, hem till Älsk, hämta hans syrra åka och sola. Sen packa inför skåne :)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha då hoppas jag att du också får det:D

2008-07-16 @ 12:06:05
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej! :D

2008-07-16 @ 12:22:06
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0