Äntligen helg

Nu är det äntligen helg, och jag itter och vntar på bussen som ska ta mig in till stan för en ansiktskur som jag fick av mormor i födelsedags present :) Har aldrig fått ansiktsbehandling förut så det ska bli otroligt skönt och kul :)

Ikväll är det party som gäller, ska träffa några av flickorna och äta middag och ha det mysigt hemma hos Sandra, även L ska med som precis har kommit hem från turkiet, så jävla avundsjuk:P 


igår var vi och paddlade kanot igen, haha det börjar ju fan nästan bli vårt nya fredagsnöje, men det är fan mysigt och glida runt där på fyrisån genom amazonas djungel haha :P

Denise lovade mig dyrt och heligt att det inte skulle regan igår, utan det skulle minsann klarna upp, jo tjena. Först var det inte så mycket regn, sen jävlar tog det fart så vi tog tillflykt under en massa träd, men sen började det verkligen vräka ner  så då blev det inte så mycket skydd längre, så vi bestämde oss för tt nu var det fan dags att ge sig hemåt.  Alla vae dyngsura, men det var ändå inte jobbigt för det var ganska varmt så det var nästan mycigt att paddla i regnet, och det blev ju ännu bättre av att alla var på bra humör trots regnet och att kläderna nästan ramlade av för att dom var så tunga :)


Jag och Nisan var på vårt värsta cp humör igår, vi satt och asgarvade för ingenting, längesen jag skrattade så mycket, jag kunde inte ens andas. haha jag älskar min Denise som förgyllt 12 av mina levnadsår med skratt :)

Nej nu får jag nog ta oc gå till bussen om jag ska hinna till min bokning i tid, måste även ringa Denise och väcka henen så att hon inte glömmer bort att möta mig efter behandlingen.

Får se om det blir några fler inlägg idag..

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

njee, inte alla :P tror inte att malin vill ha hem alla till henne heller...

2008-07-13 @ 02:52:49
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0