Äntligen en avfärgningstid

Nu har det vart en massa tjaffs fram och tillbaka med vilken tid jag ska göra min avfärgning. Bokade först en tid den 14 så allt var frid och fröjd, sen kommer jag på att jag ska till skummeslöv för en liten händelse den 19(eller egentligen ganska stor) men jag tänker inte vara gul i håret då. Så jag bokade om den till dne 21, nej men då skulle vi ju tydligen inte åka hem från skummeslöb förrän den 21(det tar 6 timmar från skummeslöv till Uppsala och min tid var kl 9) Men sen skulle dom tydligen¨hålla på och åka runt, jag åker nämligen ner med mormor och bosse och gamlingar kan ju aldrig åka direkt hem när dom har semester utan då ska man minsann åka runt och titta på en massa saker på hemvägen och stanna ochövernatt och ha sig. Men nu har jag bokat om en tredje gång, så onsdagen den 23 så börjar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0