Älskar

Jag älskar, älskar älskar Bianco och deras skor! Jag skulle vilja köpa alla! Mn här tänkte jag iaf ha ett litet smakprov på några (läs många)favoriter :)


  
    
Jag är fortfarande helt tokig i
dom här skorna:D                                                         Gud vad dom här är  fina:D


Åååh jag älskar :D                                           Neonrosa är nog verkligen en färg jag vill ha just nu :P



Jag älskar sånna här skor med någonting runt vristen, men tyvärr så har jag cp och går liksom lite på sidan av foten , böjer dom liksom så jag kan inte ha skor som är öppna på sidan(pumps alltså) utan jag måste ha som ett stöd annars vinglar jag som en 5 åring i mammas skor :P


Prickigt är egentligen inte riktigt min                rosa och söta:)
stil, men dom här ser ut som godis:)


Me love! peep toe och vristband                         Gillade klacken på dom här :)
mina favoriter :)


Fan vad jag vill kunna ha sånna här                         Så jävla söta :D
skor:(




Mina fötter är lite konstiga då, jag går på insidan av foten(inte satt det ser konstigt ut men tillräckligt för att vingla i skor utan stöd på sidan :P  Sen har jag konstig strl också, 39 är för lite om det inte är peeptoe och 40 är för stort om det är pumps, fötterna bara glappar ur i hälen. Inte lätt att ha mina fötter alltså:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0