Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkomna till min alldeles nyutkrystade blogg. Den är startad på initiativ av Malin Öhneskog (ohneskog.blogg.se) som tyckte att jag skulle börja skriva. Här kommer jag väl skriva det mesta som händer i mitt liv, allt roligt, tråkigt och ledsamt, hopefully mest roligt :P 


Sitter just nu i skolan brevid Malin Öhneskog i egen hög person och ska skriva en historia uppsats, min ska handla om jeansens historia och om hur ett arbetsplagg kunde bli ett av våra största modeplagg. 

Har även lite panik just nu, har tappat bort avtalet till student skivan som vi absolut måste ha med oss till mötet ikväll, fy på dig Alex ! Får se om jag hittar det sen, ska hem och panik leta, annars får vi se hur det går på mötet, om han halshugger oss eller inte.

Återkommer senare om jag överlevde mötet eller inte.
      

         Wish me luck !

Tjingeling ;) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Heeej alex :)

2008-01-15 @ 17:59:02
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0