Trött

Nyss hemkommen från skolan. Är jättetrött :/ Men hade en långt trevligt samtal med Simon om dittan och dattan, haha han är för rolig ibland. Men den lilla saken börjar skrämma mig fan :P Men han är rolig :)

Hade provet, gick nog ganska bra tror jag men jag ick hjärnsläpp först, men sen lossnade det nog lite, ett av svaren på varenda fråga var ju "korrekt färgmängd":P eller.. jag skrev det i alla fall :S Så jag hoppas att det blev rätt, men dm andra sa också att dom svarade det så det sak nog vara rätt. Korsar fingrarna för ett MVG annars blir det inte så lätt för mig att få ett MVG i kursen, trycker ju aldrig längre jag sitter ju bara och spelar kort :P Men men man får hoppas på det bästa :)

Nej nu ska jag ta och fixa lite grejer (läs kolla på tv:P) sen bär det av till stan för att  köpa limpor(inte bra ) o sen ingenting. Ska kolla på den där nya serien Gossip Girl på 5:an och kolla om det är något som är vart att se :)


På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0