Träningsupdate

Jobbig träning igår, märktes definitivt att jag inte har tränat på ett tag alltså. Efter 20 min trodde jag att jag skulle dö kunde inte riktigt få mina armar och ben att göra som jag ville :P 

Stel idag, inte så jätte farlig träningsvärk, även om den finns där :P utan är mest stel. Jobbigt att gå i trappor. Måste se över mitt beslut att gå på step idag. kommer ju inte kunna hoppa runt om jag är lika smidig som ett kylskåp, men får se om jag har blivit lite mjukare mot eftermiddagen, då går jag annars är det nog inte så lyckat, och mitt beslut om att gå på styrka imorgon, I don´t think so :P Det är helt bedrövligt jag klarade knappt av den lilla styrka vi hade igår på aerobicsen hur ska jag då klara en hel timme ? :P Nej jag får nog ta och kolla upp något annat pass till imorgon :P 

Nu har jag varit duktig med min uppsats också, hela 1570 ord har jag skrivit :) men det som är lite jobbigt är att hela häftet ska vara på 2500 ord, och jag har bara reflektionerna kvar, hur ska jag lyckas få dom att bli 1000 ord ? :O herregud det här kommer inte att gå :S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0