Träna träna träna!

Nej nu går inte det här längre! Nu ska träningen minsann bli av på riktigt inget half ass slacker job här inte! Nu har jag hat träningskorte sen i oktober, visst jag har vart och tränat men inte helhjärtat, nu ska jag verkligen gå in för det. Inga ursäkter om att jag är sjuk nu ska jag banne mig dit, inte ens om jag håller på och avlider i scharlakansfeber och röda hund ska jag missunna träningen !

Träningsschema denna vecka:

Tisdag : Aerobics 1 timme
Onsdag: Step 1 timme
Torsdag: Styrketräning 1 timme

Går jag för hårt ut ? Jag kanske borde börja på seniorjympan för det är väl ungefär rätt nivå för mig med tanke på hur otränad jag är:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0