Tråkigt

Jag har så tråkigt ! Pojkvännen är borta och tränar så jag sitter här alldeles själv, undrar vart alla människor tog vägen? Vanligtvis brukar det vara full rulle här och man får inte en lugn stund. Men nu är det alldeles tyst, tror att det bara är älsklingens mamma som är hemma, låter som så iallafall när hon stökar nere i köket, annars.. tystnad.. mycket ovanligt här som sagt.

Har lust att gå och röka bara för att jag är så uttråkad och vill ha något och göra men är inte ett DUGG röksugen.. kanske borde sluta ? Förstör ju bara lungorna och dödar en långsamt... ääh what the heck vem fan vill dö snabbt !? Otroligt dålig vana till trots, röker du inte så ta aldrig i skiten ! A big NO NO !


Från ett ämne till ett annat, hittade en söt bild från Annas 18-års dag som jag kände en liten lust att dela med mig av :)

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0