Studentskive irritation

Hejsan hoppsan, det blev inte mycket till uppdatering igår ang halshuggning för studentskivan, com  hem låg nere så mitt internet funkade inte men nu kommer iaf dom glädjande nyheterna att jag hittade kontraktet:D Jag hade varit tillräckligt smart för att lägga dom på ett bra ställe(min väska) för att inte tappa bort dom, men jag hade olyckligtvis inte varit tillräckligt smart för att komma ihåg vart jag hade lagt dom :P Nu kan jag i alla fall andas ut, allt verkar lösa sig med student skivan , vi fick uppskov på att lämna in antalet middagsgäster till student middagen,  hoppas att alla kommer ihåg att göra det annars blir det riktig halshuggning från mig ! 

Har varit irriterad i flera dagar nu, vi skulle lämna första avbetalningen för student skivan igår, 5000 kr vilket vi har sagt till alla sedan i slutet på september men som ingen ids kännas vid, 5 stycken betalde inte på utsatt datum, sen lovar dom att komma till skolan dagen efter för att lämna pengar, tror ni att dom kom ? Neheeej då! För student skivan rör ju tydligen inte dom, betalar inte dom så betyder det tydligen inte särskilt mycket, hur folk kan vara så nonchalanta och inte bry sig gör mig otroligt irriterad och besviken. Jag, Anna och Malin tar tag i det här, vi fixar allt och det enda vi begär är att dom  ska betala i tid men inte ens det kan man begära tydligen :/ För att göra en ännu längre historia kort så fick vår lärare lägga ut alla dom pengar som saknades vilket inte kändes så kul.. 

Vi får hoppas att allt blir bättre till nästa gång, annars vet jag inte hur mycket mer uppskov vi får av Martin på People som har varit helt underbar och tagit alla våra misstag med ro :) 

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med mina studentskive problem:)

På återseende :) 

Kommentarer
Postat av: Aaaany

hej min lilla plutt puss eli puss på dig hjärtat mitt

2008-01-17 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0