Spelfanatiker

Phuu ! Nu är klockan 10 i 12, har spelat Shrek den 3:e sen kl 6 och nu har jag äntligen klarat ut det :P Jag är nog lite av en spefanatiker ibland, inte så att jag spelar hela tiden men när jag väl har börjat kan jag spela hur jävla länge som helst :P Spec fighting spel, jag har min lilla teori om att man får ut  sina aggressioner när man spelar spel som man slåss i so m tekken, fast iof så blir jag ju ännu argare sen när det inte går som jag vill   så det är lite på gott och ont det där :P

Nej imorgon är det skoldag och eftersom jag sover hemma idag så måste jag åka en timme innan jag börjar istället för när jag sover hos soni går jag 2 min innan jag börjar(ganska skönt att ha en pojkvän som bor precis bredvid ens skola :P ) så nu är det nog dags att sussa nanna men först ska jag ut och mata cancerkräftan som Malins pappa brukar säga :)

Höres imorgon igen.

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0