Sova my ass !

Vad är det med söndag kvällar som gör att man inte kan sova ? Gick upp och la mig efter ett hårt spelande trött och kände hur skönt det skulle bli att få sova. Satte på tvn för att kolla lite, då var klockan 12 och med ens var jag klarvaken. Klockan blev 1 och jag var fortfarande klarvaken. Klockan blev 2 och inte en skymt av John Blund så långt ögat nådde. Sen var hon 3 då tänkte jag att John Blund måste ju ha glömt bort mig. Blundade allt jag kunde och tillslut lyckades jag väl somna för jag nådde aldrig klockan 4. Sen skulle jag upp halv 7, det gick ju inte alls försov mig som vanligt som jag alltid gör när jag sover hemma, som tur är har jag min mamma som kommer och väcker mig ibland så jag kom bara en halvtimme försent till skolan, och det blev i mjukisbyxor och utan smink. Håhåjaja dessa söndagskvällar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Idag ska jag fota honey så kommer inte idag :)

2008-01-21 @ 10:55:05
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0