Shopping

Nu har jag shoppat dag igen :) Är ett riktigt litet shopping monster, får inte ens plats med alla mina kläder i garderoben jag har hos pojkvännen, allt bara rasar ut så fort jag öppnar därren :P

Idag har varit en fyndens dag. Har köpt mig 4 st nya behåar á la 29 kr på Gina Tricot :) Riktigt fynd :) Sen köte jag en jättesnygg midjehög jeanskjol på New Yorker för 49 kr, den satt riktigt snyggt :) Lyckades ha sönder knappen på dne dock så jag fick den 10 % billigare men gick till ett skomakeri och fixade knappen för 49 kr så den kostade väl 100 allt som allt då :) men ändå riktigt snygg och väl värd pengarna :) Hoppas bara att jag inte lyckas ha sönder den här knappen också :P Lite dåligt känns det ju att det inte var en knapp som man bara kunde sy på själv för då hade det blivit billigt utan det är en sån där jeans knapp med två delar som man måste hamra fast :/ Men det var fel på knappen sa han i skomakeriet så det var därför den gick sönder och inte för att jag var för tjock phuu! För den gick ju faktiskt sönder innan jag en hann knäppa den :P

Sen köpte jag en vanlig vit långärmad tröja som jag tänkte kunde vara fin till, den var den ingen rea på utan den kostade 98 riksdaler. Sen köpte jag lite hudkrämer för jag måste ju hålla min hud i topptrim :P 


Vad har hänt mer idag då.. Kom nyss hem från att ha käkat en mycket god Ciao Ciao med Denise och Krogh på Remo i Svartbäcken. Tar ni någon gång en tur förbi uppsala så kom till Remo och ät utmärkt goda pizzor :)

God mat och trevliga samtal blev det :)

Nej nu ska jag nog gå och knyta mig och vänta på pojkvännen som är ute på krogen och roar sig. Höres imorgon


Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0