Shopping:)

Har varit nere på stan med Anna och Malin idag, köpte 2 bikinis, kunde inte välja vilken jag gillade bäst så jag var tvungen att ta båda, otroligt snygga:)

Köpte även ett par kilklacksskor på New Yorker, riktigt fyndpris, bara 80 spänn! Måste jag tillägga att jag och Mallan köpte likadana ? ;)

Sen köpte jag också en snygg grå kappa på New Yorker, bara 300, man kan hitta riktiga fynd på rean, men malin måste vara värst ! Hon hittade ett par gubb shorts för 49 spänn, vilket var då priset på dom innan ? 400! Det är bara hon som har sån tur !  Enda paret som var kvar också och dom var i hennes strl, det är bara hon som har sån tur, jag hittar aldrig så billiga grejer som är så snygga ! Hon måste ha en bra karma sån tur som hon alltid har , lever jag ett dåligt liv ? Har jag gjort någon något ont ? Gu snälla svara mig ! Jag vill också ha tur ! :/


Vann tyvärr inte tävlingen om pumpsen, men Alex tar saken i egna händer och köper själv :)  Dom finns på rea på
Shoebungalow sök på Wild diva så hittar ni dom:) Fick dom för 213 kr inklusive frakt :D Iblan är det otrligt bra att ta saken i egna händer :) Bilder på mina fina köp idag kommer upp senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0