Nej nu får det vara nog !

Nu är jag så trött på att inte kunna sova på söndagar! Vad är det med mig ? Jag kan verkligen inte sova ! Igår låg jag vaken till ca5 på morgonen, vet att mcgyver börjar runt den tiden och jag började titta på det sen försökte jag somnade och lyckades till slut. Är trött idag :/ aldrig roligt, Har tryck hela dagen men orkar inte trycka men det måste jag ju självklart göra :/ vill bara sitta här och chilla hela dagen känner jag :/ men men sånt är livet.

Hade någon temahalvdag om hat idag, tittade på en film om koncentrations lägren i tyskland, skit hemskt, judarna så så hemska ut efter att dom hade varit där, bara skinn och ben :( Sen kom den en kille och hade föreläsning som hette Patrik, han hade varit "värsting" förut. Bra föreläsare :) hade många bra saker att komma med :) 

Nej nu får jag väl ta och gå iväg och trycka lite så att jag får något betyg, mycket viktigt nu under sista året :)

Höres senare så får vi se om jag dog av spinning passet idag eller inte :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0