hmm

Har ni tänkt på att man alltid sitter dagen innan och tänker på vilka kläder man ska ha dagen efter ? Det är ett fenomen det där. Jag gör det i alla fall. Imorgon funderar jag på en snygg oversize tröja eller t-shirt, svarta, lite grövre leggings och mina nya snygga bruna stövlar som jag inhandlade i sthlm under julrean :) Låter det som en bra plan ? Jag tror minsann det :) har inte gått en hel dag i högklackade stövlar på ett tag så vi får väl se hur mina arma fötter mår imorgon:)  Men tänkte att det kanske är dags att vännja sig id att gå i sånna igen, speciellt med tanke på att pumpsen som jag beställde har 9,5 cm hög klack, så dags att vänja sig nu alltså :) jag har blivit alldeles för bekväm på senaste tiden, glider mest runt i mina adidas och har det skönt, någon gån ibland kan det bli ett par snygga lögklackade stövlar, ni vet sånna som bara klackar när man går, men ack så nedslitna dom har blivit! Måste klacka om dom snart så dom inte blir helt förstörda, för jag älskar dom skorna:)

Kanske blir en första " Dagens outfit" imorgon ;) Den som lever får se ;)


image15
Mina otroligt snygga och bekväma adidas som jag glider runt i;) Eller ja det är i alla fall en sån modell men lite smutsigare, jag kan då aldrig hålla vita skor rena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0