hm..

Nu sitter man här, helt slut, orkar inte skriva mer om den här uppsatsen just nu känner jag. Kul det känns att alla andra slutar för dagen nu medans jag har håltimme i 3 timmar nu och sen har en lektion på en och en halv timme, känns otroligt roligt speciellt när ingen annan i min klass är kvar utan jag är helt själv, kul kul kul. Känner att jag blev lite negativ där men så blir det när det regnar ute och man har en sån här jobbig dag :/ 

Nu måste jag sitta här och göra ingenting, åter kommer som sagt senare med det spännande slutet på studentskivans tragedi..

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars ponken

2008-01-16 @ 15:52:16
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0