Helgens bravader

Jaha så var det söndag igen då, inte någon särskilt händelserik helg, tjej kväll hos Louise i fredags, körde Buzz the hollywood quiz vilket jag och Lena ägde på ;) You go girl :) Hade ganska kul, Lena hittade någon snapsbok som Louise ska ge till sin brorsa så hon satt och sjöng snapsvisor hela kvällen , lilla älskade vännen :)

I lördags åkte jad Denise Soni och Krogh till något köpcentrum i Sthlm för krogh skulle köpa en dammsugare på Medi Markt vilket inte hände han hängde borta vid teveapparaterna och ljudanläggningarna hela tiden :P Men den resan fick mig i alla fall att inse att jag aldrig vill flytta till sthlm! Hur ska jag som får panik av alla människor på rean i Uppsala klara av att bo bland alla människor i Sthlm ? Nej jag får nog ta och slå mig ner i någon liten by i närheten av Jukkasjärvi och leva ensam med alla mina renar:)

Nej nu ska jag taoch kolla på Ronja Rövardotter med lillesyrran.

See you later alligator

Holla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0