Godkväll

Nu sitter jag här igen och gör ingenting, skull VERKLIGEN behöva plugga inför provet imorgon men det känns inte som att det går något bra att träna själv så jag måste vänta på pojken och hoppas att han vill träna med mig.
 Var och tränade idag och bevisligen så överlevde jag :) det trodde ni inte va ? haha ! :P Det var jävligt jobbigt i början, trodde benen skulle ge vika när man skulle stå upp på cykeln och ha sig men när man väl kom igång så gick det bättre, fortfarande jobbigt dock :) Kändes jävligt skönt efter nu kanske mitt mål till studenten klaras av måste bara fortsätta på en här banan :) Kändes jävligt konstigt när jag gick av cykeln som om benen inte ville stå utan som om dom ville fortsätta cykla :O Haha det var en väldigt skum känsla men jag lyckades hålla mig på benen i alla fall :P

Nej nu måste jag nog ta och plugga inför provet imorgon. Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0