God Morgon..

...på er. Börjar skolan om 20 min tänkte skriva ett litet inlägg innan :) Pojkvännen väckte mig tidigt imorse när han skulle iväg till skolan , jättekul när jag kunde sova en timme till ! Men men, smällar man får ta :) Så jag gick upp och gjordemig iordning vilket visade sig vara riktigt smart för trots mina tankar igår om vilka kläder jag skulle ha så kunde jag inte bestämma mig sen, det tog en hel evighet at bestämma det ! Är fortfarande inte helt säker på om jag ska ha det jag har på mig nu, det enda jag vet är att jag ska ha mina strumpbyxor och min bruna stävlar :P Blev inte mycket till bild på dagens outfit inga bilder blev bra, försökte ta med mina mobil utan några vidare bra resultat :P Fick bra bilder på skorna dock :)

image16

image18

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0