God afton

Blev ingen träning idag kände att jag var alldeles för stel, nya tag förhonningsvis imorgon vet bara inte vilket pass jag ska ge mig in på.  Förhoppningsvis är jag inte lika stel men antagligen kommer det att vara värre :P


Vad har hänt idag då .. hmm.. inte så¨mycket faktiskt träffade systrarna Hallin efter skolan och drog un sväng förbi Elin och lekte lite med hennes dotter Allina, otroligt gullig :) Sen bar det av hemmåt,eller hem till Soni snarare:P, här har jag gjort mest ingenting, försummat att plugga till provet imorgon, men jag har fått för mig att jag kan allt om Hinduismen men antagligen har jag väl helt fel och det komemr gå åt pipsvängen imorgon men det återstål väl att se, kanske borde läsa igenom det en gång till iallafall för sökrhets skull, men det är så infernaliskt många sidor ! Hur ska man orka läsa så mycket ? Känner även lite press inför tisdagens prov i tryckteknik C som jag känner att jag måste få MVG på eftersom jag har haft alla rätt i på proven i A och B kursen då får man ju lite press på sig, men det känns som att jag kan det ganska bra iallafall plugga lite bara så ska det nog gå bra :) inte som provet i B kursen där jag pluggade i flera tills jag var helt snurrig i huvudet och svarade att pHt i fuktvattnet ska vara 5,5 och rabblade upp alla tryckmaskinens delar så¨fort någon frågade mig en fråga :P

Nej undrar om jag ska ta och läsa lite religion, eller näääh, det finns så mycket roligre på tv .. haha märks det att jag har blivit skoltrött eller ? det enda jag orkar bry mig om är tryck allt annat skiter jag typ i, vilket jag absolut inte borde göra , men ääh orka tjaffsa med det nu, läser igenom sidorna till imorgon en gång till sen får det vara bra !


Blir nog inte så mycket mer skrivande idag så  jag får sägatack för mig och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0