Dum, dum DUM!

Jag är så dum dum dum! Jag klarade äntligen av durza på eragon( okej spelnörd jag vet ) har hållt på med den hur länge som helst! Men hipp som happ så gick det helt plötsligt, förstå min lycka! (eller kanske inte :P ) Men dum som jag är fattar jag inte att banan som kom efter durza hörde ihop med honom så jag lägger av för det gick inge bra och gick in och hjälpte Sonis brorsa med hans bana, för att det var lätt och då är det kul att spela :P Men då så var jag ju tvungen att börja om på durza igen, behöver jag säga att det inte gick något bra, Förresten kanske ska tillägga att durza är som en boss i spelet typ. Så nu sitter jag och slår mig själv i huvudet och skriker dum, dum DUM! Nåja kanske inte men har bra lust! Ja, jag och mina i-landsproblem som Lena skulle säga.

Ni skulle bara se hur snygg jag är förresten, färgade håret på pojkvännen syrra så jag har hans urblekt tighta nere vid anklarna träningsbyxor som han säkert hade när han var 12 eller nåt! Med färgfläckar överallt och hans gamla urblekt tischa som han säkert inte har använt på ett år. Så snygg kan bara jag vara på en torsdagskäll:) jealous? ;)

image14

GAMMAL bild på mig och Lena:P Tror att det är taget efter en friluftsdag på studenternas i 9:an :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0