Det var en gång en båt

Det var en gång en båt som sa till en annan båt, du var stilig! Vi borde borda varann !!!

Det är en härlig svensk låt det där som jag och malin har sjungit på hela dagen som vi försöker hitta nu för vi kan inte hela :P haha :) 

Fan vad trött man är, har kollat på film hela dagen på alla lektioner som vi har haft, man blir ju så otroligt trött av det där :/ inga roliga filmer var det heller. Hade prov imorse som sagt, gick kanske inte sådär jätt bra men förhoppningsvis ska det väl bli ett g iallafall :) Somnade igår när jag pluggade, kanske inte världens smartaste grej att börja plugga vid halv 1 men men sånt som man får ta när man är lat och inte pluggar när man borde :) 

Imorgon ska jag ner på stan och shoppa lite, får min lön :) otroligt skönt :) ska nog köpa mig en bikini imorse, jag är ganska kräsen och vet jag exakt vad jag vill ha då duger inget annat :P Har hittat två otroligt snygga bikins, en vit på New Yorker och en svart guldig på hm, och ja ja jag vet svart är inte lika snyggt när man är brun men den är så otroligt jävla snygg :D vill ha, men den är en trekantsbikini och jag är egentligen inte så mycket för den modellen men ska ner imorgon och prova hur den sitter sen blir det a though choice vilken jag ska ta men det ska jag minsann göra :) eller kanske borde köpa båda, dom var faktiskt inte så dyra vita kostade bikiniöverdelen 129 och trosorna 89 och på hm kostade bikiniöverdelen 79 eller 89 men trosorna kollade jag aldrig på men dom brukar ju aldrig vaara dyrare än äverdelen, så man kanske ska ta och köpa båda iallafall :) Återkommer imorgon hur jag gjorde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0