مِثل أحديدرك?

مرحباً أنا ـه، ـها إلى حد ما مُضْجِر هكذا أنا يُسَلّي ي مع هي هنا بدلاً من أيّ لا أيضاً كان هكذا عملاق مُضحك
لا هكذا سَهل لـ يفهم أين? :P

Så här skoj kan jag ha när jag inte har något att göra :P 

Nu ska jag gå för dagen , ska kolla om det blir någon träning idag eller inte :) 

Nehe nu såg jag på klockan att jag inte hinner till det passet, dum dum dum eftersom jag måste hem och hämta träningskläderna innan och passet börjar om en timme, så tji fick jag. Ska jag ha gått ner till studenten så får jag ta o ta tag i det här nu ! Det får bli en lång promenad med Denise och hennes Ice :) image3

Ajsen Bajsen i sin fina döskalle tröja som han nu har bitit sönder :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0