Vad hände ?

Vad fan hände med det fina vädret? Jag sa ju att jag inte får säga att jag får vårkänslor för då försvinner alltid det fina vädret dagen efter, inte bara att det blir mulet utan det ska fan bli FROST också! Igår var det 14 grader varmt i solen, så då tänkte jag att det kan fan inte bli någon snö imorgon så det är fritt fram för mig och säga att jag har vårkänslor utan att det händer något, men tji fick jag ! Frost så det stog (o)härliga till och svinkallt, vad fan har hänt med våran planet? 

image27

USCH!!!

image28

VILL HA!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cailiz

Haha jag hitta hit =D

2008-02-13 @ 15:12:36
Postat av: Linda

FINNS NÅGOT SOM VÄNTAR PÅ DIG PÅ MIN SIDA=)

2008-02-13 @ 19:57:38
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Linda

DU AHR VUNNIT ARMBANDET PÅ MIN SIDA, VART SKALL JAG SKICKA DET?

2008-02-14 @ 14:27:38
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0