trött

Så trött, så trött. Blir faktiskt lite sliten av att sitta här på jobbet, blir så trött i huvudet av alla samtal, innan lunch pratade jag med en kvinna i 35 min! Ett vanligt samtal brukar gå till så här: Jag: Välkommen till Uppsala kommun! Kunden: Ja hej jag söker bla bla bla. Jag hitta personen eller platsen dom söker. Jag:Kopplar fram varsegod Kunden:Tack. sen är det klart, hon babblade på om gud vet vad, någonting om att folk blir mobbade på arbetsplatsen och liknande. Samtidigt var det någon som ringde direkt till mitt bord som ville prata med mig men dom gav upp efter en kvart så jag har ingen aning om vem det var eller vad personen ville. Försökte lite smidigt slinka in att jag skulle koppla henne till rätt person men det funkade inte utan hon fortsatte bara prata på och var upprörd. Får några sånna samtal om året, kan vara rätt jobbigt, vad tror dom att lilla jag ska göra liksom ?

Idag blir det till att träffa Malin, ifall hon inte dissar mig igen vill säga :P Ska boka tid för tatuering sen blir det antagligen solning och träning, vilket jag känner att jag egentligen inte orkar med, men vad gör man ine för beach 2008 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0