Tidsfördriv

Gud vad jag känner att jag har mycket tid nu när jag sitter på jobbet, nu sitter jag ju framför en data hela tiden, finns det då något bättre tidsfördriv än att sitta och blogga ? :) Sen att det kanske inte är så intressanta saker som händer här som ni får läsa om det är ju en helt annan sak :) Det mest inressanta hittills är väl att Anna har haft fullt sjå med bikinis inför henes thailands resa på onsdag, hon köpte 2 bikinis från H&M på internet, båda var för små för hennes bröst:P Sen hade hon klickat hem en från Victorias Secrets som hon skulle ha fått i December som hade försvunnit, som lite plåster på såren för det så bjöd dom på frakten och leverade direkt till jobbet så hon har bara betalat 180 spänn för den bikinin som skulle ha kostat 300 från början utan frakt och nu fick hon den för 180 spänn! Varför ska alla ha sån tur förutom jag ? Jaja den passade iaf och det var ju tur för anars hade hon inte haft någon bikini tills på onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0