SUGEN

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade lunch, otroligt gott var det:) Nu har jag klickat runt ännu mer på internet nu var jag inne på Halens och hittade ännu mer som jag vill ha :) Vill ha vill ha VILL HA!! :D 

Jag kommer sitta och titta runt ännu mer så ni kan vänta er ännu mer bilder på min önskelista:) Klänningar står högt upp just nu precis som tunikor så et kommer ni antagligen att få se mycket av :)

Här komemr lkite av det jag blev sugen på inne på Halens

image33

Den här blev jag jätte sugen på för att den var så söt :) Bara 179:- Som hittat!

image34
Den här var ju också helt underbar :)
image35
En sidenklänning i snygga färger är ju aldrig helt fel heller :)

image37

Den här är också skit snygg :)

image38

Den här tyckte jag också var skitsöt

Man kan hitta mycket på nätet om man kollar, skulle säkert kunna hitta mycket mer också om jag tittade under alla rubriker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0