Snart slut

Snart är arbetsdagen slut ska bli skönt, tänkte gå förbi mitt gamla hängställe, ungdomsgården Hornetoch hälsa på lite, speciellt då en av mina absolut starkaste kvinnliga förebilder Meline Höijer Schou.   Hon har hjälpt mig och många av mina vänner genom så många pärser i livet och har alltid funnits där när man har behövt henne natt som dag. Det som är så bra med henne tycker jag är att hon vet vad hon pratar om, hon har varit med om så mycket i sitt liv så hon kan inte bara säga att hon förstår vad man pratar om utan hon vet för hon har varit med om det mesta själv.  Meline är alltid så stark och därför är hon verkligen min "hjälte" inte någon politiker som gömmer sig bakom sitt parti och bara pratar och alla tycker att det är så bra.

Nej Meline är den starkaste och underbaraste kvinna jag vet, bara genom att hon lägger så mycket av sin egen tid på att hjälpa ungdomar som har det svårt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0