Slut

Nu är min arbetsdag snart slut så det blir nog inte så mycket mer bloggande idag, ni ska få slippa mina 1000 onödiga inlägg för idag iaf :P  but I´ll be back :P Jaha nu är det två timmar tills spinningpasset börjar vilket inte känns så kul, har ingenting att göra känner jag, har ingen lust att gå på stan för jag har inga pengar annars skulle jag shoppa järnet och som sagt är det väldigt onödigt att åka hem eftersom jag bara hinner vända praktiskt taget sen åka ner igen och Malin dissade mig för gud vet vad så nu ska jag träffa henne imorgon istället och beställa tid för tatuering till henne och sen sola så det kan jag inte heller göra emellan.. humph.. måste ju komma på något att göra, plus att jag är helt slut i huvudet nu av trötthet. Jaja jag får väl gå runt på stan och kolla då kanske men det enda jag vill se är skor och det tar inte två timmar när det bara är en affär jag ska in till..

Jaja nu måste jag väl gå från jobbet. Hörs igen imorgon nä jag bombar er igen :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Grejen är att den där bilden är fixad och så mitt hår blev grått, orkade inte fixa om ;) haha b

2008-02-18 @ 20:17:30
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0