Skolan igen

Sitter här i skolan igen, mycket ovanligt eller hur ? :P Nu närmar sig sportlovet med stormsteg, ska jobba hela lovet, ganska jobbigt eftersom jag börjar så tidigt men man ska ju inte klaga får ju pengar :) Fick precis en löneökning så nu tjänar jag hela 96,90 kr i timmen :) Money, money, money :) Då kan jag köpa ännu mer kläder som  kommer översvämma min garderob :) Nej den lönen ska gå till Tallin resan med klassen som äntligen verkar bli av :D Min klass är inte så negativ längre så nu tycker jag om dom igen :) 

Har projekt arbete nu borde jobba men jag orkar inte, inga maskiner funkar ju, suck.. + att alla i min grupp har övergett mig och dragit hem så snart gör jag som dom och åker jag med ! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0